خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/14 - 11:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
به منظور پیگیری راه‌های ارتباطی؛

محمدجانی با دوتن از معاونان وزیر راه دیدار می‌کند

**نماینده مردم آباده، بوانات و خرم‌بید روز شنبه با معاون توسعه راه‌ها و معاون راه روستایی وزارت راه دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبر جنوب، داود محمدجانی با اعلام این خبر گفت: این دیدار درخصوص پیگیری جاده‌های فتح‌آباد به پادنا و همچنین اسفندآباد به صفاشهر است که از سال گذشته آغاز شده است.

وی افزود: جاده فتح‌آباد به سمیرم حدود 20 کیلومتر است و در صورت اتمام آن دهستان خسروشیرین از بن‌بست خارج می‌شود و از یک طرف به سمیرم اصفهان و از سوی دیگر به آباده متصل خواهد شد. در این صورت رفت و آمد در این محور افزایش چشمگیری پیدا کرده و موجب رونق این دهستان می‌شود.

محمدجانی ادامه می‌دهد: با اتمام پروژه جاده اسفندآباد به صفاشهر نیز ابرقو حدود 60 کیلومتر به شیراز نزدیک‌تر می‌شود و به نسبت آن شیراز هم به یزد و مشهد نزدیک‌تر خواهد شد.

این نماینده همچنین درباره جاده دهنود گفت: این جاده نیز به طول 18 کیلومتر در دست ساخت است که در صورت اتمام کارهای عملیاتی آن نیز بوانات به نی‌ریز متصل خواهد شد.

وی در پایان گفت: به دلیل اهمیت این مسیرها در توسعه منطقه جلسه‌ای مهم با دکتر یارمند (معاون توسعه راه‌ها) و مهندس میرشفیع (معاون راه روستایی) خواهم داشت.

  • کد خبر : 24091
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار