خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/30 - 17:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حسینی خبر داد:

لغو نشست کمیسیون انرژی به علت غیبت وزیر نیرو

سخنگوی کمیسیون انرژی ضمن اعلام خبر لغو نشست امروز کمیسیون انرژی گفت: دستور کار اصلی نشست امروز کمیسیون انرژی پاسخگویی وزیر نیرو به سوال چهار نفر از نمایندگان بود که به دلیل غیبت وزیر این نشست، لغو شد.


"عماد حسینی" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) از لغو نشست امروز (سه شنبه 30 فروردین) کمیسیون انرژی مجلس خبر داد و گفت: دستور کار اصلی کمیسیون انرژی در نشست امروز بعد از ظهر حضور وزیر نیرو برای پاسخگویی به سئوال چهار نفر از نمایندگان بود که به علت حضور نامجو در سفر استانی این نشست لغو شد.



نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که کمیسیون انرژی در آینده نزدیک با دعوت مجدد از وزیر نیرو سئوال‌های نمایندگان را در دستور کار کمیسیون انرژی قرار می‌دهد، افزود: طبق آیین‌نامه مجلس، کمیسیون موظف است تا در نخستین فرصت با دعوت مجدد نمایندگان سئوال کننده و وزیر نیرو طرح این سئوال‌ها را در دستور کار خود قرار دهد.



در نشست امروز(30 فروردین) کمیسیون انرژی قرار بود "مجید نامجو" وزیر نیروی کابینه دهم پاسخ‌گوی سئوال‌های "رضا رحیمی نسب" نماینده مردم خرم‌آباد، "سعدالله نصیری" نماینده مردم زنجان، "کاظم جلالی" نماینده مردم شاهرود و "مقداد نجف‌نژاد" نماینده مردم بابلسر و فریدون‌کنار باشد

  • کد خبر : 44057
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار