خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/05 - 17:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
شکور اکبرنژاد:

لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون اقتصادی بررسی شد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست عصر امروز خود لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز را بررسی کردند، گفت: زمان اتمام بررسی و تصویب این لایحه در کمیسیون اقتصادی به طور دقیق مشخص نیست.


شکور اکبرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت www.icana.ir در تشریح نشست عصر امروز (سه‌شنبه پنج مهر) کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اعضای این کمیسیون در این نشست موادی از لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز را بررسی کردند.



نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در نشست امروز برخی از مواد و موضوعات با اهمیت لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای بررسی بیشتر به مرکز پژوهش‌های مجلس و کارشناسان کمیسیون اقتصادی ارجاع داده شد.



وی با بیان این که زمان اتمام بررسی لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون اقتصادی مجلس نا مشخص است، تصریح کرد: به دلیل مشغله فراوان اعضای کمیسیون اقتصادی و موضوع‌های متعددی که در کمیسیون اقتصادی بررسی می‌شود زمان اتمام بررسی و تصویب لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به طور دقیق مشخص نیست.



این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم یادآور شد: هیچ ضرورتی برای شتاب‌بخشی غیرمنطقی در بررسی لایحه مبارزه با قاچاق کالا وجود ندارد زیرا مسئولان می‌توانند با قوانین کنونی و با اندکی اراده قوی و منسجم با این پدیده مبارزه کنند.

  • کد خبر : 59472
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم