خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/23 - 16:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حسن خسته‌بند:

لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مجلس هشتم تصویب می‌شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست عصر امروز خود سه ماده از لایحه یک فوریتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را بررسی کردند، گفت: تمام تلاش اعضای کمیسیون اقتصادی این است که لایحه یک فوریتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مجلس هشتم تصویب شود.


"حسن خسته‌بند" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، تصریح کرد: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست عصر امروز (یکشنبه 23 مرداد) سه ماده از لایحه یک فوریتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را بررسی کردند.



نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی افزود: لایحه یک فوریتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیش از 80 ماده دارد و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست‌های تخصصی خود تا کنون 35 ماده از آن را بررسی کرده‌اند.



وی درباره زمان پایان بررسی لایحه یک فوریتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: با توجه به روند بررسی این لایحه در کمیسیون، به احتمال فراوان گزارش نهایی این کمیسیون درباره این لایحه حدود سه ماه دیگر برای قرائت در صحن علنی مجلس آماده می‌شود.



خسته‌بند، با یادآوری این که سال جاری سال پایانی مجلس هشتم است، ادامه داد: تمام تلاش اعضای کمیسیون اقتصادی این است که لایحه یک فوریتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مجلس هشتم تصویب شود.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: با توجه به این که کار بررسی لایحه یک فوریتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در نشست عصر امروز این کمیسیون زمان‌بر بود، اعضا نتوانستند دستور کار دیگری را بررسی کنند.

  • کد خبر : 56466
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم