خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/04 - 19:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
هدایت‌خواه با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی:

لایحه جامع رسانه‌ها در کارگروه تخصصی بررسی می‌شود

**سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: لایحه جامع رسانه‌ها در کارگروه تخصصی بررسی و ایرادات آن رفع خواهد شد.

"ستار هدایت‌خواه" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، اظهار کرد: ما همچنان پیگیر لایحه جامع رسانه‌ها هستیم که هر چه زودتر به مجلس بیاید؛ اما شواهد حاکی از این است که این لایحه در بررسی‌های نهایی مشکلاتی داشت.

نماینده مردم بویر احمد و دنا به صحبتی که با وزیر ارشاد در این رابطه داشته است اشاره کرد و افزود: پس از صحبت‌ با وزیر ارشاد مقرر شد این لایحه در یک کارگروه تخصصی بررسی و ایرادهای آن برطرف شود و سپس به مجلس ارسال شود.

هدایت‌خواه با بیان اینکه نمایندگان سئوالات خود را از وزیر ارشاد پرسیدند، گفت: سئوال سید مصطفی ذوالقدر نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم و ابوموسی درباره توزیع یارانه نشریات استانی و همچنین برخورد برخی از مدیران استان با جراید بود که  سید محمد حسینی گفت که از امسال یارانه بیشتری را به نشریات استانی دادند و ایشان قانع شدند.

وی ادامه داد: سئوال یونس اسدی  نماینده مردم مشکین شهر درباره سازمان حج و زیارت و عملکرد برخی از مدیران این سازمان بود که وزیر ارشاد پاسخ داد که اگر مدیری تخلفی می‌کند باید مورد پیگیری قرار بگیرد و قرار شد رییس سازمان حج و زیارت برای توضیحات بیشتر به کمیسیون بیاید.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین به سئوال غلامرضا اسداللهی نماینده تربت جام که درباره ممانعت زائران انفرادی از مرز شلمچه به عتبات عالیات بود، اشاره کرد و افزود: سید محمد حسینی پاسخ داد که این موضوع حتما مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا مردم بتوانند در تمام مناسبت‌ها در مکان‌های زیارتی حضور داشته باشند.

  • کد خبر : 30148
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار