خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/16 - 16:25
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حمیدرضا فولادگر:

لایحه تعاون در کمیته تخصصی کمیسیون اصل 44 رسیدگی می‌شود

رئیس کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری بر اجرای اصل 44 قانون اساسی با بیان این که کلیات لایحه تعاون در نشست آینده این کمیسیون به رأی گذاشته می‌شود، گفت: از آنجا که تعداد مواد این لایحه زیاد است، کمیته تخصصی مسئولیت رسیدگی به آن را بر عهده می‌گیرد.


"حمیدرضا فولادگر" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که کمیسیون ویژه نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی لایحه تعاون را بررسی می‌کند، گفت: در نشست روز گذشته (دوشنبه 15 فروردین) اعضای کمیسیون لایحه تعاون را بررسی کردند.



نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کلیات این لایحه با حضور مسئولان وزارت تعاون، اتاق تعاون، اتاق بازرگانی، سازمان خصوصی سازی، سازمان بورس وزارت امور اقتصاد و دارایی، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس مطالعه شد.



به گفته فولادگر، بحث بر روی کلیات این لایحه به طول انجامید و مقرر شد فردا (چهارشنبه 17 فروردین) کلیات به رأی گذاشته شود.



رئیس کمیسیون اصل 44 افزود: تعداد مواد لایحه تعاون بسیار زیاد است، از این رو کمیته تخصصی برای بررسی این لایحه در کمیسیون اصل 44 تشکیل می‌شود تا به طور تخصصی این لایحه مطالعه شود.



نشست کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری بر اجرای اصل 44 قانون اساسی، ساعت هفت صبح فردا برگزار می شود.

  • کد خبر : 42252
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار