خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/08/30 - 17:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس؛

لایحه الحاق بنادر بهشتی و کلانتری به منطقه آزاد چابهار به تصویب نرسید

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به محدوده منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار به تصویب نمایندگان نرسید.


مهرداد بائوج لاهوتی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: در نشست عصر امروز (سه شنبه 30 آبان) کمیسیون عمران مجلس ادامه بررسی لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به محدوده منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار در دستور کار بود.



نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر مدیریت این دو بندر با سازمان بنادر و دریانوردی است، افزود: نظر مرکز پژوهش های مجلس این بود که پس از الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار، مدیریت آن به سازمان مناطق آزاد واگذار شود.



وی اضافه کرد: در نهایت اعضای کمیسیون عمران مجلس به این نتیجه رسیدند که این الحاق به مدیریت این بنادر آسیب وارد می کند و از همین رو لایحه مذکور را به تصویب نرساندند.



 بائوج لاهوتی با اشاره به طرح اصلاح موادی از قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در جلسه امروز کمیسیون عمران تصریح کرد: در این طرح بحث مدیریت یکپارچه شهری مطرح است اما به دلیل اهمیت موضوع مقرر شد کمیته زیربنایی کمیسیون عمران آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.



سخنگوی کمیسیون عمران مجلس انتخاب مشاوران این کمیسیون را دیگر دستور کار امروز اعلام کرد و گفت: 25 نفر برای احراز سمت مشاوری کمیسیون عمران کاندیدا هستند و قرار شد پس از انجام بررسی های لازم توسط نمایندگان 10 نفر به عنوان مشاوران کمیسیون عمران مجلس انتخاب شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 88656
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار