خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/24 - 17:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

قوای سه‌گانه باید به اجرایی شدن سال همت و کار مضاعف تلاش کنند

**عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قوای سه گانه باید نسبت به اجرایی شدن بهتر منویات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال 1389 به عنوان "سال همت مضاعف- کار مضاعف" تلاش و اهتمام ورزند.

"صمد فدایی"در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص نامگذاری سال 1389 به عنوان "همت مضاعف و کار مضاعف" از طرف مقام معظم رهبری و وضعیت آن در 7 ماه اخیر گفت: نامگذاری سال 1389 به عنوان "همت مضاعف و کار مضاعف" از سوی مقام عظمای ولایت باید به عنوان یک ضرورت مهم و اساسی مدنظر قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است این که ما هنوز شاهد تغییر بسزایی در دستگاه های اداری، سازمان ها ،صنایع و ...دیگر بخش های کشور به طور موثر و شایسته نیستیم.
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس  یادآور شد: لازم بود هریک از دستگاه ها و وزارتخانه های ذی ربط و مسئول گزارشی از روند ارائه کار و عملکرد خویش در خصوص نامگذاری "سال همت مضاعف – کار مضاعف" ارائه می کردند.
عضو کمیسیون اجتماعی تصریح کرد: برنامه ریزی دقیق، مدون به همراه فراهم آوردن شرایط مناسب کاری از جمله ارائه خدمات و زیرساخت هایی مانند فناوری، الکترونیک و اینترنت و.....از طرف سازمانه ها و وزارتخانه ها می تواند تاثیر بسزایی در اجرایی شدن "همت و کار مضاعف"خواهد داشت.
فدایی اظهار امیدواری کرد: در مدت باقی مانده از سال 1389مسئولان قوای مختلف به خصوص قوه مجریه نسبت به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص "همت و کار مضاعف" در کشور توجه کنند.

  • کد خبر : 29508
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار