خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/30 - 17:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نریمان با اعلام بررسی پیشنهادهای بودجه 90 خبر داد:

قراردادهای نفتی بالادستی، وثیقه تسهیلات طرح‌های پایین‌دستی

عضو کمیسیون تلفیق مجلس از توسعه قطارهای شهری بر اساس بودجه سال 90 کشور خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه امروز اعضای این کمیسیون، بانک‌های عامل با کمک گرفتن از قراردادهای بالادستی صنعت نفت و گاز به طرح‌های پایین دستی این صنعت تسهیلات ارائه می‌دهند.


"محسن نریمان" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) ، با بیان این که نشست عصر امروز (سه‌شنبه 30 فروردین) کمیسیون تلفیق در حال برگزاری است، تصریح کرد: اعضا در این نشست احکام پیشنهادی لایحه بودجه سال 90 کشور را بررسی می‌کنند.



نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی درباره مصوبه‌های نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق گفت: بر اساس مصوبه اعضای این کمیسیون بانک‌های عامل موظف هستند قراردادهای بالادستی صنعت نفت و گاز را به عنوان وثیقه و تضمین برای ارائه تسهیلات به طرح‌های پایین دستی این صنعت بگیرند.



نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان این که بر اساس مصوبه دیگر نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق مجلس شهرداری‌ها موظف هستند تا سقف 16 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای توسعه قطارهای شهری و حمل و نقل عمومی صادر کنند، اظهار کرد: بر اساس این مصوبه 50 درصد این اوراق مشارکت را دولت تضمین می‌کند و 50 درصد آن را خود سازمان شهرداری‌ها تضمین می‌کند.



اخبار تکمیلی از نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق را بعد از پایان ای نشست در خانه ملت بخوانید.

  • کد خبر : 44064
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار