خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/12/23 - 17:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کوثری خبر داد:

قرائت گزارش کمیته تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان در کمیسیون امنیت ملی

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از قرائت گزارش کمیته تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان در این کمیسیون خبر داد و گفت: این گزارش بعد از تکمیل شدن تقدیم هیأت رئیسه می‌شود.


اسماعیل کوثری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره جزئیات جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: ‌ بعد از مروری بر اخبار و اطلاعات واصله، اعضا کمیسیون درباره نحوه بررسی لایحه بودجه تصمیم‌گیری کردند.

نماینده مردم تهران، ‌ ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی افزود: ‌ وزارتخانه‌های کشور، اطلاعات، امورخارجه و دفاع و پشتیبانی درباره اعتبارهای تخصیص یافته به آن‌ها در لایحه بودجه پیشنهادهایی دارند که ۲ نماینده‌ای که از طرف کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عضو کمیسیون تلفیق هستند، مأمور شدند آن پیشنهاد‌ها را دریافت، جمع بندی و تقدیم کمسیون تلفیق کنند.

وی ادامه داد: گزارش کمیته تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان با حضور اعضای آن در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرائت شد به جمع بندی نرسید.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: ‌ برخی اعضای تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان معتقد بودند که گزارش اولیه دارای نقایصی است و آن‌ها اطلاعاتی دارند که می‌تواند گزارش تهیه شده را کامل‌تر کند، ‌ بر همین اساس مقرر شد تا آن افراد اطلاعات خود را بیاورند و از برخی دستگاه‌ها نیز استعلام شود تا پس از آن گزارش نهایی و تقدیم هیأت رئیسه مجلس شود. /

پایان پیام

  • کد خبر : 70793
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار