خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/29 - 16:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جعفری خبر داد:

قانون جامع منابع طبیعی مهمترین دستور کار کمیسیون کشاورزی

**سخنگوی کمیسیون کشاورزی با اشاره به آغاز کار جلسات این کمیسیون از هفته آینده، بررسی قانون جامع منابع طبیعی و آبخیزداری را مهمترین دستور کار این کمیسیون عنوان کرد.

"عیسی جعفری" سخنگوی کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اهمیت موضوع "قانون جامع منابع طبیعی و آبخیزداری که هم اکنون در دستور کار این کمیسیون قرار دارد، گفت: جلسات کمیسیون کشاورزی از ابتدای هفته آینده برگزار خواهد شد و مهمترین موضوعی که در جلسات این هفته کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت بررسی لایحه دولت در مورد منابع طبیعی و آبخیزداری است.

نماینده مردم کبودراهنگ و بهار همچنین در مورد قانون جامع منابع طبیعی و آبخیزداری، افزود: این لایحه در اوایل تابستان امسال از سوی دولت به مجلس ارائه شد و از همان زمان در دستور کار کمیسیون کشاورزی قرار گرفت.

 جعفری در مورد سایر موضوعاتی هم که در دستور کار کمیسیون قرار دارند، گفت: موضوعات دیگری از جمله بررسی پیوستن ایران به کنوانسیون حمل و نقل دریایی و آلودگی آب‌ها به مواد زائد و نفتی نیز در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

وی همچنین از پیگیری موضوع تحقیق و تفحص از بیمه محصولات کشاورزی و واردات دام زنده توسط اعضای این کمیسیون خبر داد و گفت: با توجه به مشکلاتی که از ناحیه واردات دام زنده و همچنین ضعف عملکرد صندوق بیمه کشاورزی متوجه مردم و کشاورزان شده است، نمایندگان به شدت پیگیر تحقیق و تفحص از این موضوعات هستند.

  • کد خبر : 27789
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار