خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/03 - 18:20
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
با معرفی نمایندگان کمیسیون کشاورزی در کمیسیون ادغام وزارتخانه‌ها؛

فرهمند: نشست کمیسیون مشترک بررسی ادغام وزارتخانه‌ها فردا برگزار می‌شود

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان این که سیدمحمدرضا حاجی‌اصغری، اقبال محمدی و داود محمدجانی، نمایندگان این کمیسیون برای حضور در کمیسیون مشترک بررسی ادغام وزارتخانه‌ها معرفی شدند، گفت: به احتمال فراوان نخستین نشست این کمیسیون فردا برگزار می‌شود.


"کاظم فرهمند" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (Www.icana.ir) ، تصریح کرد: اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در نشست عصر امروز (سه‌شنبه سوم خرداد) نمایندگان این کمیسیون برای حضور در کمیسیون مشترک ادغام وزارتخانه‌ها را معرفی کردند.



نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس تصمیم اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس سیدمحمدرضا حاجی‌اصغری، اقبال محمدی و داود محمدجانی، نمایندگان این کمیسیون برای حضور در کمیسیون مشترک بررسی ادغام وزارتخانه‌ها معرفی شدند.



وی ادامه داد: به احتمال فراوان نخستین نشست کمیسیون مشترک بررسی ادغام وزارتخانه‌ها فردا ( چهارشنبه چهارم خرداد) برگزار می‌شود.



نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس افزود: اعضای کمیسیون مشترک بررسی ادغام وزارتخانه‌ها، لایحه ادغام وزارتخانه‌ها را بررسی و وزارتخانه‌هایی را که برای ادغام شرایط مناسبی را دارند معرفی می‌کنند.

  • کد خبر : 48650
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار