خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/04 - 18:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
دهدشتی تاکید کرد:

فرصت 10 روزه وزیر نفت برای پاسخگویی به نمایندگان

**عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سوالات نمایندگان با وزیر نفت در میان گذاشته شد، تاکید کرد: مسعود میرکاظمی برای پاسخ به سوالات نمایندگان 10 روز فرصت گرفت.

"سید حسین دهدشتی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز عصر کمیسیون انرژی تصریح کرد: بر اساس دستورکار کمیسیون مقرر شده بود 9 نفر از نمایندگان مجلس برای سوال از وزیر نفت در کمیسیون انرژی حضور پیدا کنند که در این بین فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک از طرح سوال خود انصراف داد.

نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه سوال نماینده مردم اندیمشک ملی بود، ادامه داد: باقی نمایندگان پیگیر وضعیت حوزه انتخابیه خود بودند که در نهایت وزیر نفت برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان 10 روز زمان گرفت.

به گفته این نماینده میرکاظمی در فرصت 10 روزه خود باید مسائل مطرح شده را بررسی کند و مجدد برای پاسخگویی به نمایندگان در مجلس و کمیسیون انرژی  حضور یابند.

شاپور پولادی نماینده ایلام، سیدشریف حسینی نماینده اهواز، فخرالدین حیدری نماینده سقز و بانه، مهدی عیسی‌زاده نماینده میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب، محمود احمدی‌بیغش نماینده شازند، وکیل سپه اجیرلو نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار، اقبال محمدی نماینده مریوان و سروآباد و سیدمهدی صادق نماینده آستانه اشرفیه به نمایندگی از 13 نفر از نمایندگان سوال کنندگان جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس بودند.

  • کد خبر : 36459
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار