خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/16 - 16:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
لاهوتی خبر داد:

غیبت وزیران کشور و نیرو در کمیسیون عمران

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران با بیان این که تکلیف هشت ماده از لایحه زمین‌های فاقد سند تعیین شد، گفت: وزیران نیرو و کشور برای پاسخ‌گویی به سئوال نمایندگان به مجلس و کمیسیون عمران نیامدند.


"مهرداد لاهوتی" در گفت‌وگو با خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که نشست کمیسیون عمران تشکیل شد، گفت: متأسفانه امروز (سه شنبه 16 فروردین) شاهد غیبت وزیران کشور و نیرو در نخستین نشست کمیسیون عمران در سال جهاد اقتصادی بودیم.



نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار بود مجید نامجو وزیر نیرو و مصطفی محمد نجار وزیر کشور با حضور در کمیسیون عمران، پاسخگوی سوال برخی نمایندگان باشند.



به گفته این عضو هئیت رئیسه کمیسیون، وزیران به علت دیدار نوروزی رئیس جمهوری با نمایندگان، به مجلس نیامدند.



این نماینده با تأکید بر این که این وزیران در کمیسیون حاضر نشدند، تصریح کرد: هیئت رئیسه کمیسیون دستور کار تغییر و رسیدگی به لایحه زمین‌های فاقد سند را در دستور قرار داد.



عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران گفت: لایحه زمین‌های فاقد سند 16 ماده د ارد که امروز، تکلیف هشت ماده آن تعیین شد.



مقرر شده بود، غلامرضا دهقان ناصرآبادی نماینده کازرون، مجید ناصری‌نژاد نماینده شادگان، عزت‌اله اکبری تالارپشتی نماینده قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار، سیدعلی موسوی جرف نماینده محترم آبادان و صمد مرعشی نماینده رودبار از وزیر نیرو سئوال کنند.



همچنین قرار بود نجار پاسخ‌گوی سئوال شاپور پولادی نماینده ایلام، علی‌اکبر اولیا یزد و صدوق، حشمت‌اله فلاحت‌پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو و سیدعلی میرخلیلی نماینده میناب، رودان، جاسک، سیریک‌وبشاگرد باشد.

  • کد خبر : 42262
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار