خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/10 - 17:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فرهمند خبرداد:

غیبت معاون وزیر، جلسه کمیسیون کشاورزی را به آینده موکول کرد

**نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از تشکیل نشدن جلسه کمیسیون به دلیل حضور نیافتن معاون وزیر جهاد کشاورزی خبرداد.

"کاظم فرهمند"، با ابیان اینکه قرار بود در جلسه امروز کمیسیون، بررسی بودجه بخش‌کشاورزی در سال 1390 با حضور معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در دستور کار قرار بگیرد، افزود: حضور معاون وزیر در سفر خارجه،  رسیدگی به این موضوع را به جلسات بعدی کمیسیون موکول کرد که البته با احتمال ارائه لایحه بودجه در ماه جاری، بعید به نظر می رسد فرصت کافی برای بررسی این مساله باشد.

فرهمند،  ضمن انتقاد از بی‌توجهی معاون وزیر به برنامه کمیسیون، تاکید کرد: طبق برنامه قرار بود معاون وزیرکشاورزی راس ساعت مقرر در کمیسیون حضور داشته باشد اما گویا روند حضور نیافتن نمایندگان وزارتخانه و تشکیل نشدن جلسات کمیسیون‌ها، به یک سنت تبدیل شده است.

وی همچنین با بیان اینکه به تعویق افتادن این جلسات، در روند بررسی و مطالعه بودجه بخش‌کشاورزی در سال 1390 خلل ایجاد خواهد کرد، گفت: تاخیر دولت در ارائه برنامه بودجه به مجلس و تعویق‌های مکرر جلسات کمیسیون ها، موجب بی‌نظمی در امور مجلس می‌شود و مدریرت کشور را در سال پیش رو با بحران مواجه خواهد کرد.

پیش از این نیزنشست کمیسیون‌های عمران و صنایع و معادن به دلیل حضور نیافتن نمایندگان وزارتخانه‌ها، به تعویق افتاده بود.

  • کد خبر : 36844
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار