خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/26 - 17:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات خبر داد:

غیبت دو وزیر و میانجیگری کمیسیون برای رفع اختلاف‌های دو وزارتخانه

**سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از غیبت دو وزیر احضار شده به کمیسیون متبوعش خبر داد و افزود: وزرای آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه امروز کمیسیون حضور نیافتند و نتیجه جلسه نیز متاسفانه چندان امیدبخش نبود.

"نورالله حیدری‌دستنائی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بررسی وضعیت دو وزارتخانه آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری، اظهار داشت: گویا انتقادها و گلایه‌هایی بین این دو وزارتخانه در خصوص حذف کنکور وجود دارد. ما نیز به این نتیجه رسیدیم تفاهم لازم بین این دو وزارتخانه تاکنون صورت نگرفته است.

نماینده مردم کیار و کوهرنگ، اردل و فارسان تاکید کرد: با میانجیگری اعضا و نایب رئیس کمیسیون آقای محسنی‌دوگانی مقرر شد، کارگروه ماده 4 این قانون که ریاست آن بر عهده وزارت علوم است، بیش از گذشته فعالیت داشته باشد و زمینه را برای اجرای این قانون فراهم آورد.

وی در ادامه گفت: این وزارتخانه باید وجود هرگونه مانع بر سر راه این قانون را به مجلس انعکاس دهد تا مجلس نیز تمهیدات لازم را فراهم کند.

حیدری‌دستنائی تصریح کرد: اگر مجلس به این نتیجه برسد که این فرصت‌سوزی‌ها همچنان ادامه دارد، مجبور به اجرای آیین‌نامه داخلی و پرسش از وزیر در صحن علنی مجلس می‌شویم.

به گفته این نماینده مجلس قرار بود علل تأثیر معدل به‌جای نمرات دروس در کنکور سال 89 و وضعیت اجرای قانون پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها مورد بررسی قرار بگیرد که در غیات دو وزیر احضار شده این کار صورت نگرفت.

  • کد خبر : 25141
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار