خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/11 - 17:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نصرالله کمالیان:

غضنفری نظر اعضای کمیسیون عمران را جلب کرده است

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این که در نشست اخیر این کمیسیون، وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برنامه‌های خود را ارائه کرد و به سئوال نمایندگان پاسخ داد، گفت: غضنفری با برنامه مدیریتی و توضیح‌های خود نظر اعضای کمیسیون برای مدیریت در این وزارتخانه را جلب کرده است.


"نصر الله کمالیان" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که اعضای کمیسیون عمران مجلس در نشست عصر روز سه‌شنبه - 11 مرداد - خود، لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون بین‌المللی بتن را بررسی کردند، تصریح کرد: رسیدگی به لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون هیدروگرافی منطقه‌ای ناحیه دریایی راپمی، دستور کار دیگر این نشست بود.



نماینده مردم فاروج و قاوچان در مجلس شورای اسلامی درباره دستورکارهای دیگر نشست عصر امروز کمیسیون عمران افزود: بررسی لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در کنسرسیوم بین‌المللی زمین لغزش و بررسی لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مجموعه مدارک تحقیقات حمل و نقل بین‌المللی دستورکارهای دیگر این نشست بود.



وی ادامه داد: همچنین در این نشست کمیسیون عمران "مهدی غضنفری" وزیر صنعت، معدن و تجارت پیشنهادی رئیس‌جمهوری، برنامه‌های خود را ارائه کرد و به سئوال نمایندگان پاسخ داد.



عضو کمیسیون عمران مجلس تأکید کرد: با توجه به برنامه‌های غضنفری برای مدیریت در وزارت صنعت، معدن و تجارت، نظر اعضای این کمیسیون برای مدیریت وی در این وزارتخانه مثبت است.

  • کد خبر : 55607
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم