خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/04/04 - 10:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

غضنفری درباره وضعیت آرد و نان به کمیسیون برنامه توضیح می‌دهد

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات، این کمیسیون در نشست‌های این هفته خود علاوه بر انتخاب اعضای تحقیق و تفحص از سهام عدالت، میزبان وزیر بازرگانی خواهد بود تا گزارش وی را درباره وضعیت بازار گندم و آرد و نان بشنود.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت (www.icana.ir)، هیئت‌رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی  دستور کار نشست‌های این هفته این کمیسیون را منتشر کرد.



بر اساس برنامه اعلام شده، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، در نشست عصر روز یکشنبه -5 تیرماه - درباره متقاضیان عضویت در هیئت "تحقیق و تفحص از پرداخت سود سهام عدالت" رأی‌گیری می‌کنند تا اعضای این هیئت بعنوان اولین گام از اجرای این تحقیق و تفحص مشخص شود.



 در این نشست همچنین یک نفر از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات برای عضویت در صندوق توسعه ملی انتخاب می‌شود و در ادامه نشست اعضای کمیسیون درباره طرح تأسیس دانشگاه امام خمینی که در دستور کار این کمیسیون قرار دارد، رأی‌گیری می‌کنند.



کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در دیگر نشست خود در هفته جاری که عصر روز سه شنبه (7 تیر) برگزار می‌شود، میزبان وزیر بازرگانی که سرپرستی وزارت صنایع را نیز بر عهده دارد؛ خواهد بود تا گزارش وی را درباره عملکرد صنعت آرد و نان و وضعیت بازار گندم پس از هدفمندکردن‌یارانه‌های آ رد و نان استماع کند.

  • کد خبر : 52106
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار