خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/04 - 17:16
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نصرالله کمالیان:

علل افزایش بهای بلیط هواپیما در کمیسیون عمران بررسی شد

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این که در نشست عصر امروز این کمیسیون، وزیر نیرو برای پاسخ‌گویی به سئوال نمایندگان حضور داشت، گفت: اعضای این کمیسیون علت‌های افزایش نرخ بلیط وسایط حمل و نقل درون شهری و خطوط هوایی و نرخ متفاوت سوخت را با حضور مسئولان سازمان حمل و نقل عمومی بررسی کردند.


"نصرالله کمالیان" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، تصریح کرد: اعضای کمیسیون عمران مجلس در نشست عصر امروز(سه‌شنبه چهارم مرداد) علت‌های افزایش بهای بلیط وسایل حمل و نقل درون شهری و خطوط هوایی و نرخ متفاوت سوخت را با حضور مسئولان سازمان حمل و نقل عمومی بررسی کردند.



نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون عمران در نشست امروز درباره علت‌های افزایش نرخ بلیط وسایل حمل و نقل درون شهری و خطوط هوایی به نتیجه نهایی نرسیدند.



وی ادامه داد: اعضای کمیسیون عمران مجلس در نشست امروز خود آخرین وضعیت صندوق توسعه ملی را با حضور مسئولان این صندوق بررسی کردند.



عضو کمیسیون عمران مجلس، درباره دستور کارهای دیگر نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: وزیر نیرو برای پاسخ‌گویی به سئوال‌های مهرداد بائوج لاهوتی، حمیدرضا پشنگ و عبدالرضا مرادی در این نشست حاضر شد.

  • کد خبر : 54985
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار