خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/20 - 07:58
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
تامینی، با گلایه از برگزار نشدن جلسات هیات نظارت بر انتخابات نظام پرستاری:

عده‌ای تمایلی به نظارت بر کارشان را ندارند

**یکی از ناظران هیات مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پرستاری با بیان اینکه تاکنون هیچ‌یک از جلسات این هیات تشکیل نشده است، گفت: متاسفانه به نظر می‌رسد به دلخواه خودشان عمل می‌کنند و تمایل ندارند که در کارشان نظارتی وجود داشته باشد.

"حسن تامینی لیچایی" با ابراز نارضایتی از برگزار نشدن جلسات هیات مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پرستاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: افرادی سعی در اقدامات خودسرانه‌ای دارند که مانع برگزاری این جلسات شده است اما برای جلوگیری از این روند قصد دارم اعتراض خود به این موضوع را در کمیسیون مطرح کنم تا به این ترتیب شرایط را تغییر دهند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، افزود: بارها این موضوع را مطرح کردیم که کارتان را شفاف بیان کنید اما گویا تمایلی به این مسئله ندارند که بر کارشان نظارت صورت بگیرد.

هیات مرکزی نظارت بر انتخابات سازمان نظام پرستاری بر اساس ماده 18 قانون ایجاد سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران مصوب 11/9/1380، تشکیل شده است و بر اساس بند 2 این ماده، دو تن از نمایندگان مجلس با معرفی کمیسیون بهداشت و درمان و رای نمایندگان در صحن علنی به عنوان ناظران مجلس در ترکیب هیات مذکور انتخاب حضور دارند.

  • کد خبر : 24606
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار