خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/20 - 15:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در دیدار مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با رییس دیوان محاسبات مطرح شد؛

عدم انحراف در هزینه بودجه استان در برنامه چهارم توسعه

**مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی یکشنبه شب با رییس دیوان محاسبات در رابطه با بررسی بودجه این استان در برنامه چهارم توسعه، دیدار کردند.

"محمدعلی رضایی" رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به جلسه مجمع نمایندگان با رییس دیوان محاسبات اظهار کرد: در این جلسه که در دیوان محاسبات برگزار شده بود، رییس دیوان، مرکز و نمایندگان استان گزارش‌هایی را از وضعیت بودجه استان ارائه کردند.

نماینده مردم تربیت حیدریه با بیان این مطلب که این گزارش درباره برنامه چهارم توسعه بود، افزود: خوشبختانه در بودجه‌های تخصیص یافته و هزینه شده در برنامه چهارم که به استان خراسان رضوی داده شده بود، به دلیل مراقبت و نظارت زیاد انحرافی به چشم نمی‌خورد.

وی تاکید کرد: تنها در سال 88 بودجه و اعتبارات استان تا حد زیادی کاهش یافته بود که شاید دلیل آن کاهش اعتبارات در تمام کشور بوده باشد و مختص به استان خراسان رضوی نباشد.

رضایی با تاکید براینکه همه اعضای حاضر در جلسه از این گزارش‌ها و نحوه هزینه بودجه استان رضایت داشتند، گفت: گزارش آقای رحمانی فضلی رییس دیوان محاسبات و آقای حیدری به عنوان نماینده استان خراسان رضوی قابل قبول بود و همگی از کیفیت هزینه اعتبارات رضایت داشتند.

به گفته این عضو کمیسیون عمران، جلسه مجمع نمایندگان استان پس از مدت‌ها تاخیر تشکیل شد، البته قرار بر این است که جلسات مجمع هر هفته برگزار شود؛ اما معمولا با کمی تاخیر صورت می‌گیرد.  

  • کد خبر : 29264
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار