خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/04/13 - 14:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
پاپری‌مقدم خبرداد؛

طرح کمیسیون شوراها برای ضابطه‌مند کردن انتشار خبرهای حوادث

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از تدوین طرحی برای ضابطه‌مند کردن انتشار خبرهای حوادث در این کمیسیون خبر داد.


"ایوب پاپری مقدم‌فرد" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) درباره بررسی طرح ضابطه‌مند شدن درج اخبار حوادث در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، گفت: اخبار حوادث ضمن آگاهی بخشی به جامعه می‌توانند بدآموزی هم داشته باشند، بر همین اساس جمعی از اعضای کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس درصدد تدوین طرحی برای نظامند کردن انتشار اخبار این حوزه برآمدند.



نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح ضابطه‌مندکردن انتشار اخبار حوادث در مراحل اولیه تدوین قرار دارد، تصریح کرد: برخی نشریات با هدف فروش بیشتر تعداد زیادی از صفحات خود را به درج اخبار حوادث اختصاص می‌دهند که این مسئله بر فرهنگ عمومی اثرات سوء می‌گذارد.



وی با اشاره به تعطیل بودن جلسات علنی نهاد قانون‌گذاری برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه، افزود: نمایندگان طراح بعد از شروع به کار مجدد مجلس کار بررسی و تکمیل طرح را ادامه می‌دهند تا هر چه زود‌تر برای ارائه در صحن تدوین آن نهایی شود.



عضو هیئت رئیسه کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس اظهار کرد: با تصویب طرح یاد شده در مجلس، شورای تامین هر شهر مسئول اطلاع رسانی حوادث می‌شود و مطبوعات ملی و شهرستانی ملزم خواهند شد که با تایید این مرجع به درج خبر حوادث در صفحه خود اقدام نمایند.

  • کد خبر : 53213
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار