خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/01/26 - 09:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

طرح رسیدگی به دارایی مسئولان در کمیسیون قضایی و حقوقی

کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی پس از بررسی لایحه موافقتنامه همکاری قضایی در امور مدنی و تجاری بین ایران و الجزایر، طرح رسیدگی به دارایی مسئولان نظام را در دستور کار دارد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی یکشنبه - 27 - فروردین ماه - لایحه آیین دادرسی کیفری را بررسی و ایرادات مطرح شده از سوی شورای نگهبان را اصلاح می‌کند.



همچنین این کمیسیون در روز سه شنبه - 29 فروردین ماه - پس از ادامه بررسی لایحه آیین دادرسی کیفری و اصلاح ایرادات، به بررسی طرح تعیین تکلیف وضعیت تابعیت فرزندان ایرانی حاصل ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی می‌پردازد.



«قانون تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی» مصوبه سال ۸۵ است که به دلیل اهمیت و زمان‌بر بودن رسیدگی به این قانون و تصویب هر چه سریع‌تر آن در مجلس، همزمان با لایحه بودجه ۹۱ کشور، بررسی می‌شود.



کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی نیز در این روز بررسی لایحه موافقتنامه همکاری قضایی در امور مدنی و تجاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر (اعاده شده از سوی شورای نگهبان ) را در دستور کار قرار دارد.



بررسی طرح رسیدگی به دارایی مقامات ، مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران در روز سه شنبه هفته جاری در دستور کار کمیسیون قضایی و حقوقی قرار دارد./



پایان پیام



 



 

  • کد خبر : 72305
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار