خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/06/03 - 17:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
رستمیان در گفتگو با خانه ملت مطرح کرد:

طرح بیمه اجتماعی فراگیر نیازمند بودجه‌ای زیاد است/ رای مثبت به لایحه کاهش ساعت کار زنان

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با مثبت ارزیابی کردن طرح بیمه اجتماعی فراگیر گفت: متاسفانه اصل 75 طرح بیمه اجتماعی فراگیر نیازمند بودجه‌ای کلان است که همین امر موجب ایجاد مشکلاتی می‌شود.


عبدالرحمان رستمیان در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت در مورد دستور کار امروز (یکشنبه 3 شهریور) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، افزود: طرح بیمه اجتماعی فراگیر از جمله مواردی بود که با حضور مسئولان تامین اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصل 75 طرح بیمه اجتماعی فراگیر مشکلاتی دارد ادامه داد: اصل 75 این طرح، نیازمند بودجه‌ای زیاد است که به نظر می‌رسد در صورت تامین بودجه، طرح بسیار خوبی است.



این نماینده مردم در مجلس نهم با یادآوری دستور کار دیگر کمیسیون بهداشت، به طرح دائمی شدن قانون اصلاح قانون بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل اشخاص ثالث اشاره کرد و گفت: این طرح در کمیسیون حذف شد زیرا اعتبار آن20 شهریور ماه بود لذا ضروری به نظر می‌رسید تا این مهم با دقت‌نظر بیشتری انجام گیرد و بنابراین قرار شد لایحه‌ تکمیل‌تری که از سوی دولت در این خصوص  ارایه شده مورد بررسی قرار گیرد.



وی یادآور شد: لایحه کاهش ساعات کار زنان شاغل نیز از دیگر دستور کار کمیسیون بهداشت بود که مورد بررسی قرار گرفت و با رای مثبت نمایندگان مواجه شد.



نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کمیسیون بهداشت به عنوان کمیسیون فرعی این لایحه را بررسی کرد و قرار است گزارش آن به کمیسیون اصلی ارجاع داده تا در صورت تایید به صحن علنی مجلس آورده شود. /



پایان پیام

  • کد خبر : 109168
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار