خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/09 - 11:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
مقدسی:

طرح بازنشستگی پیش از موعد کارکنان برای جوان سازی دولت ضروری است

**نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه بازنشستگی پیش از موعد کارمندان بی انگیزه موجب جوان سازی ناوگان نیروی انسانی دولت می شود تاکید کرد: اجباری برای بازنشستگی کارمندان دولت وجود ندارد

"هادی مقدسی" درگفت وگو با خبرنگار خانه ملت در ارزیابی خود از طرح بازنشستگی پیش از موعد کارمندان دولت با بیان اینکه باید تکلیف بار مالی این طرح مشخص شود گفت:اجرای این طرح را برای نوسازی، تجهیز و جوان سازی ناوگان نیروی انسانی دولت با اعمال کنترل هایی  یک امر ضروری می دانم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت اشتغال در کشور ما بحرانی است و جوانان ما نیازمند کار هستند اظهار داشت: سیستم اداری با نیروهایی که انگیزه لازم برای کمک به دولت وپیشبرد  اهداف او را ندارند نمی تواند ادامه دهد و بهتر است این نیروها جای خود را به نیروهای جوان و با انگیزه بدهند.

وی درپاسخ به این سوال که آیا اجباری در بازنشستگی کارمندان وجود دارد گفت: این طرح برای تعیین تکلیف کارمندانی است که انگیزه کارکردن ندارند.

 نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی خاطرنشان ساخت:این طرح همچنین زمینه ای را فراهم می کند تا اگر کارمندی به دلیل ضعف سیستم انگیزه خود را برای کار در آن اداره از دست داده است  و جز نیروهای متخصص نیز هست از او در جای دیگری استفاده شود.

وی یادآورشد: تشخیص کارآمد بودن یا نبودن نیروها از طریق گزینش آنها صورت می گیرد و سپس با بازنشستگی پیش از موعد آنها موافقت می شود.

  • کد خبر : 36678
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار