خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/24 - 12:18
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
امروز در کمیسیون ویژه اصل 44؛

طرح ایجاد فضای مساعد کسب و کار در کمیسیون اصل 44 بررسی شد

عضو کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس، از بررسی طرح رونق فضای کسب و کار و ایجاد فضای مساعد کارآفرینی در کمیسیون ویژه اصل 44 خبر داد و گفت: تمامی مواد این طرح بررسی شد و فردا برای نهایی شدن، طرح در کمیسیون به رأی گذاشته می‌شود.


"محمدعلی رضایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) درباره نشست امروز( دوشنبه 24 مرداد)  کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، گفت: اعضای کمیسیون طرح رونق فضای کسب و کار و ایجاد فضای مساعد کارآفرینی را بررسی کردند.



نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی، افزود: تمامی 25 ماده این طرح امروز بررسی شد، ولی کار تصویب و به رأی گذاشتن مواد آن به فردا موکول شد.



وی با بیان این‌که چندین پیشنهاد از سوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز به این 25 ماده  ملحق شد، ادامه داد: دو ماده از این طرح نیز به کار کارشناسی بیشتری نیاز داشت که با انجام کار کارشناسی فردا در کمیسیون به رأی گذاشته می‌شود.



عضو کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، بیان کرد: نشست امروز کمیسیون هیچ مهمانی از مقام‌های دولتی نداشت.



روز گذشته (یکشنبه 23 مرداد) نیز طرح رونق فضای کسب و کار و ایجاد فضای مساعد کارآفرینی در کمیسیون صنایع و معادن بررسی و به رأی گذشته شد.

  • کد خبر : 56543
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم