خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/01/27 - 17:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کمیسیون شوراها و امور داخلی بررسی کرد؛

طرح اعلام نسخ قوانین با موضوع ثبت احوال کشور

کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر امروز این کمیسیون رسیدگی به طرح اعلام نسخ قوانین با موضوع ثبت احوال کشور را در دستور کار خود دارد.


ایوب پاپری مقدم در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بررسی طرح اعلام نسخ قوانین با موضوع ثبت احوال کشوردر جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور نهاد قانون گذاری، گفت: نمایندگان کارگروه تخصصی در کمیسیون، ضمن بحث و بررسی در مورد ابعاد این طرح به دلیل ضرورت کار کارشناسی بیشتر خود کلیات طرح را برای کارشناسی دقیق تر به طراحان ارجاع دادند.



نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در مورد این طرح افزود: یک سری از قوانینی که از گذشته به عنوان قوانین ثبت احوال وجود داشته به دلیل تصویب قوانین جدید نسخ شده است و بر اساس این طرح باید ملغی اثر گردد؛ کارگروه تخصصی کمیسیون شوراها و امور داخلی نیز وظیفه داشت با استخراج این قوانین موجود در ثبت احوال آنها را ملغی اثر کند.



عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور نهاد قانون گذاری، تصریح کرد: اما به دلیل اینکه این موضوع نیازمند کار کارشناسی دقیق تر است ضمن ارجاع دادن طرح به طراحان درخواست کردیم با همکاری کارشناسان ثبت احوال این طرح پخته‌تر شده و سپس در کمیسیون بررسی شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 72480
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار