خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/09/29 - 16:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
هفته آینده در صحن علنی مجلس:

طرح اصلاح قانون سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مطرح می‌شود

رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: دوشنبه آینده (پنجم دی) در جلسه‌ای 5 نفره، پس از اصلاح مفاد طرح اصلاح قانون سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور نهایی و در صحن علنی سه‌شنبه (6دی) مطرح می‌شود.


کاظم فرهمند در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خانه ملت، درباره نشست سه‌شنبه (29آذر) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: رسیدگی به طرح اصلاح قانون سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور به دلیل حجم بالای مواد اصلاحی و نبودن زمان کافی برای بررسی همه مفاد آن به یک کارگروه سپرده شد.



نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عباس رجایی، سیدمحمدرضا حاجی‌اصغری به همراه من اعضای دیگر این کارگروه هستند و وظیفه بررسی این طرح را بر عهده دارند.



وی از تشکیل جلسه این کارگروه به همراه معاون سازمان تحقیقات وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان نظام مهندسی خبر داد و افزود: دوشنبه آینده (پنجم دی) در جلسه‌ای 5 نفره، پس از اصلاح مفاد طرح اصلاح قانون سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور نهایی و در صحن علنی سه‌شنبه (6دی) مطرح می‌شود.



فرهمند ادامه داد: در جلسه امروز گزارش تهیه شده با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس درباره عملکرد سازمان دامپزشکی کشور از جمله بررسی واردات دام زنده مطرح شد.



رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اظهار داشت: پس از بررسی مجدد این گزارش توسط یک کارگروه دیگر، اصلاحیه و تغییرات اعمال می‌شود و با نظر نهایی این طرح نیز سه‌شنبه (6دی) در صحن علنی مطرح می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 65362
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم