خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/07/25 - 17:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
اسفنانی با اشاره به دیدار اعضای کمیسیون قضایی مجلس با آیت‌الله آملی‌لاریجانی:

ضرورت تعامل بین دو قوه راه شکوفایی حوزه قضا در کشور است

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، بر ضرورت تعامل بین دو قوه مقننه و قضائیه تأکید کرد و گفت: به‌طور حتم باید تعاملات بین دستگاه‌های پیرامون حوزه قضایی و حقوقی افزایش یابد.


محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دیدار امروز اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضائیه، گفت: بعد از گذشت پنج  ماه از شروع دوره نهم مجلس این دیدار اولین نشست مشترک میان قوه قضائیه با کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بوده است.



نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه به‌طور حتم  کمیسیون‌ قضایی و حقوقی مجلس یکی از نزدیک‌‌ترین بخش‌ها به قوه قضائیه است، افزود: فعالیت این دو حوزه مکمل کار یکدیگر هستند.



وی با تأکید بر اینکه باید تعاملات بین دستگاه‌های پیرامون حوزه قضایی و حقوقی افزایش یابد، یاد‌آور شد:‌ در نشست امروز اعضای این کمیسیون با مسئولان قوه قضائیه مسائل مربوط به دستگاه قضایی مطرح شد.



این نماینده مجلس نهم، ادامه داد: در این نشست مشترک، آیت‌الله آملی‌لاریجانی درباره وضعیت قوه قضائیه توضیحاتی را به نمایندگان ارائه کردند.



وی افزود: در این نشست همچنین درباره قانون نحوه محکومیت مالی، تحریم و موضوعات حقوقی بین‌المللی و لایحه استقلال کانون وکلا توضیحاتی داده شد.



سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، بر ضرورت تعامل بین دو قوه تأکید کرد و گفت: در این نشست نمایندگان همچنین نقطه نظرات خود را درباره وضعیت کنونی قوه قضائیه ارائه کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 85802
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار