خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/08/03 - 18:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
اقبال محمدی:

ضرغامی نیامد، اجرای ماده 18 قانون بهره وری در کشاورزی باز هم معطل ماند

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه رئیس سازمان صدا و سیما در این کمیسیون حاضر نشد، گفت: با نیامدن رئیس سازمان صدا و سیما ماده 18 قانون بهره‌وری در بخش کشاورزی باز هم مغفول ماند.


اقبال محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه سوم آبان) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: متأسفانه نشست امروز به علت عدم حضور رئیس سازمان صدا و سیما در این کمیسیون تشکیل نشد.



نماینده مردم مریوان وسروآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس سازمان صداوسیما بر اساس قرار قبلی باید در نشست امروز کمیسیون کشاورزی حضور می‌یافت تا در زمینه ماده 18 قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی توضیحاتی را ارائه دهد.



وی با بیان اینکه تا به امروز ماده 18 قانون بهره‌وری بخش کشاورزی اجرا نشده است، گفت: بر اساس این ماده سازمان صدا و سیما وظیفه دارد از تمام شبکه‌های ملی و استانی موضوعات مهمی در زمینه بهره‌وری در کشاورزی، آموزش همگانی را مطرح کند که تا به امروز اجرای این قانون ممکن نشده است.



عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تصریح کرد: امیدواریم در هفته‌‌های آتی با حضور رئیس سازمان صدا و سیما در کمیسیون کشاورزی این مشکل هر چه زودتر حل شود و ماده 18 قانون بهره‌وری در بخش کشاورزی با کمک سازمان صدا و سیما به مرحله اجرا درآید./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 61600
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم