خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/01 - 16:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حیدرپور با اشاره به جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

صالحی باید پاسخگوی ابهامات نمایندگان در قبال عملکرد وزارت خارجه باشد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور سخنگوی وزارت خارجه در این کمیسیون، یاد آور شد: صالحی باید پاسخگوی ابهامات نمایندگان درباره ضعف عملکرد دستگاه دیپلماسی درقبال تحولات منطقه باشد.


"عوض حیدرپور شهرضایی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) راجع به جزئیات جلسه عصر امروز - یکشنبه - کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: "رامین مهمانپرست" سخنگوی وزارت امورخارجه در کمیسیون حاضر شد و درباره اوضاع فعلی کشور و شرایط جاری منطقه گزارشی را ارائه کرد.



نماینده شهرضا و سمیرم سفلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان از عملکرد دستگاه دیپلماسی کشور درقبال تحولات منطقه ابراز نارضایتی کردند، افزود: اعضای کمیسیون بعد از توضیحات مهمانپرست نقطه نظرات خود را بیان کردند و به اتفاق از وی خواستند تا عدم رضایت وکلای ملت را به اطلاع "علی اکبر صالحی" وزیر امورخارجه برساند.



وی تصریح کرد: انتظار نمایندگان آن است که وزیر خارجه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی آمده و پاسخگوی ابهامات نمایندگان باشد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: وقتی مقام معظم رهبری از خیزش و بیداری اسلامی در خاورمیانه صحبت کردند، توقع می‌رفت که دستگاه دیپلماسی قوی‌تر و فعال‌تر شود، اما رویکرد گذشته خود را دنبال کرد.



 اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی همچنین در جلسه امروز خود طرح تحریم مقامات آمریکایی که در جنایات علیه حقوق بشر دست داشته‌اند را بررسی کردند.

  • کد خبر : 48276
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار