خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/07/28 - 17:02
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کولیوند:

صالحی امیری برنامه های خود را در کمیسیون شوراها تشریح کرد

نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از برنامه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: صالحی امیری با حضور در کمیسیون شوراها به پرسش های نمایندگان پاسخ داد.


محمد جواد  کولیوند  درگفت  و گو  با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جلسه امروز کمیسیون شوراها وامورداخلی کشور گفت: وزیرپیشنهادی ورزش وجوانان با حضور در جلسه کمیسیون شوراها برنامه های خود در این حوزه را ارائه و به پرسش های نمایندگان پاسخ داد.



نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین اصلاح بند(6) ماده (28) قانون مجلس درباره افراد نابینا و کم بینا برای نمایندگی در مجلس با اصلاحاتی به تصویب رسید.



وی درباره برنامه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان تصریح کرد: صالحی امیری حوزه ورزش را به 2 بخش حرفه ای وهمگانی تقسیم کرده که بخش همگانی برای فرهنگ سازی، بیشتر مورد توجه وی است، از سوی دیگر برای پیشرفت در حوزه جوانان عزم و اراده  ملی لازم است.



نائب رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور افزود: من اعتقاد دارم که صالحی امیری با برنامه ای منطقی و اصولی می تواند آراء لازم را از مجلس شورای اسلامی کسب کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 113174
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار