خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/10 - 14:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
گرانمایه پور:

شب قدر بهترین فرصت برای رسیدن به وحدت است

**نماینده مردم آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه تمامی اختلاف‌های سیاسی ریشه در هوای نفسانی و تمنیات درونی دارد در این بین شب‌های قدر فرصتی است در جهت زدودن کدورت‌ها و دودلی‌های موجود.

"اصغر گرانمایه پور "در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص تاثیرشبهای قدر نزدیکی گروهها و جناح های سیاسی گفت: شبهای قدر از پدیده های شگفت انگیز مکتب اسلام است که در قرآن کریم به کرات از آن یادشده است.

وی خاطرنشان کرد: شب قدر برابر با هزار ماه است که معنایش این است که این شب تا چه اندازه شگفت انگیز و پر راز و رمز است.

عضو کمیسون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: برگزاری مراسم دعا و نیایش در شبهای قدر در مساجد، مراکز فرهنگی و زنده نگه داشتن شب قدر موجب می شود مومنان با خدای خود خلوت کنند.

وی یادآورشد: خلوت با خدای خود به معنای آن است که درون خود را خالصتر کرده ایم و طبیعی است اگر همه انسانها، مومنان هرچه توحیدی عمل کنندخود را بیش از پیش به خدا و رسیدن به وحدت کلمه نزدیک تر کرده اند.

گرانمایه پور تاکید کرد: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص وحدت، همه باید خود را برای فصل جدیدی از زیستن سیاسی، فردی و اجتماعی آماده کنیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان اسلام و ایران در صدد ضربه زدن به بنیانهای دینی جوانان ما هستند، شبهای قدر بهترین فرصت است برای ساختن فردفرد انسانها و گروههاست و دوری جستن از دشمنان نظام.

عضو کمیسون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: شبهای قدر بهترین زمان برای ساختن درونی فرد، تعالی اجتماعی و تکامل انسانهاست.

  • کد خبر : 26506
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار