خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/11 - 16:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
مرادنیا:

شبکه آبفای شهرک فرهنگیان به صورت مشارکتی اجرا می‌شود

**قرار است معاونت برنامه‌ریزی استانداری کردستان نسبت به تخصیص 200 میلیون ریال اعتبار جهت تکمیل طرح‌های روستای توپ‌آغاج اقدام نماید.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سوران با اعلام این مطلب اظهار داشت: در نشست اخیر شورای اداری استان کردستان همچنین مقر شد شبکه آبفای شهرک فرهنگیان به صورت مشارکتی توسط شهرداری بیجار و اعضای تعاونی مسکن فرهنگیان و با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال به مرحله اجرا برسد.

مرادنیا افزود: جهت رفع مشکل آبرسانی به شهر یاسوکند نیز شرکت آبفا متعهد شد اقدامات لازم را از طریق انتقال آب از روستای نورمحمد کندی تا شهر یاسوکند به عمل آورد و اعتبارات مربوط به احداث سالن اجتماعات بیجار، مجتمع فرهنگی هنری یاسوکند و دارالقرآن بیجار نیز از محل اعتبارات سفر سوم دولت به استان تأمین شود.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه ادامه داد: تکمیل طرح کنارگذر جنوبی بیجار نیز با تعهد معاونت برنامه‌ریزی استانداری جهت تأمین اعتبار در نشست شورای اداری به تصویب رسید ضمن آن‌که شرکت آبفا موظف به پیگیری امور اداری اخذ مصوبه کمیسیون ماده 32 برای سدهای شیخ بشارت و باباخان گردید.

نماینده بیجار گفت: دفتر فنی استانداری کردستان موظف شده با هماهنگی آب منطقه‌ای ظرف مدت یک ماه جهت اولویت‌بندی طرح آبرسانی به پیست اسکی و فضای سبز بیجار بررسی لازم را به عمل آورد.

  • کد خبر : 36975
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار