خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/06 - 17:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده مریوان و سروآباد خبر داد:

سوال از وزیر راه در مورد علت حادثه عوارضی کرج

**نماینده مریوان با اشاره به کشته شدن 14 نفر از شهروندان مریوان و سروآباد در حادثه تصادف اتوبوس در عوارضی کرج، این تصادف را نتیجه مستقیم بی‌تدبیری مسئولان وزارت راه در برچیدن کیوسک‌های عوارضی عنوان کرد و گفت: در مورد علل این حوادث از وزیر راه سوال خواهیم کرد.

"اقبال محمدی" نماینده مردم مریوان و سروآباد در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه تصادف اتوبوس مریوان تهران، گفت: متاسفانه بر اثر تصادفی که ساعت شش صبح دیروز در عوارض قدیمی قزوین کرج که مدت زیادی است از آن استفاده نمی‌شود و بر اثر بی‌تدبیری مسئولین وزارت راه و ترابری هنوز کیوسک‌های این عوارضی برداشته نشده است، تعداد 14 نفر از مردم شریف شهرستان‌های مریوان و سرو آباد جان خود را از دست دادند.

محمدی با بیان این مطلب که این حادثه شهرهای مریوان و سروآباد را داغدار کرده است، گفت: بین کشته شدگان و زخمی‌های این حادثه، اقشار مختلفی از دانشجو و کارمند گرفته تا کارگر و کشاورز وجود دارند، که فقدان آنها فضای این دو شهر را غم آلود کرده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان این مطلب که مسئولین وزارت راه باید سیاست پیشگیری را در چنین مسائلی پیش گیرند، گفت: از وزارت راه و ترابری درخواست دارم در مورد چنین مسائلی با تکیه بر این مهم برخورد کنند که پیشگیری بهتر از درمان است، نه اینکه منتظر باشند اتفاقی بیفتد و بعد چاره جویی کنند برای رفع مشکلات بوجود آمده

نماینده مریوان با بیان این مطلب که در مورد حادثه اخیر به وزیر نیرو، تذکر داده‌ام گفت: در صورتیکه پیگیری‌های ما در مورد این موضوع نتیجه بخش نباشد، وزیر را برای سوال به مجلس فرا خواهیم خواند.

وی همچنین افزود: نماینده کرج هم گویا قبل از این پیگیر برداشته شدن این کیوسک‌ها بوده که به ایشان وعده برداشتن این کیوسک‌ها داده شده است، اما تخلف کرده و این کیوسک ها را برنداشته‌اند که پیگیر مشخص شدن این موضوع نیز هستیم.

محمدی با بیان این مطلب که خسارت چنین حوادثی غیر قابل جبران است، گفت: خانواده ای که تنها فرزندش را که نان آور خانه نیز هست وقتی در چنین حادثه ای از دست می دهد تمام زندگی اش با مشکل مواجه می شود و این تنها یک نمونه است که باید از آن عبرت گرفت و نگذاشت سهل انگاری‌ها موجب وارد شدن چنین خساراتی به جامعه و مردم ما شود.

  • کد خبر : 28384
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار