خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/07/18 - 17:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
به دلیل قانع نشدن نماینده سوال کننده؛

سوال از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صحن علنی می‌رود

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: به دلیل حضور نیافتن مهدی سنایی برای پرسش از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به تقاضای سوال‌کننده یعنی احمد بخشایش اردستانی، این پرسش در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.


امیر‌حسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌و‌گو ‌با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: در نشست عصر امروز (سه‌شنبه 18 مهر) کمیسیون اجتماعی قرار بود هفت مورد سوال نمایندگان مجلس از عبدالرضا شیخ‌الاسلامی مطرح شود که پنج تن از نمایندگان از پرسش خود انصراف دادند و فقط سوال‌های مهدی سنایی، نماینده مردم نهاوند و احمد بخشایش اردستانی، نماینده مردم اردستان مطرح شد.



نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: البته مهدی سنایی در جلسه عصر امروز کمیسیون اجتماعی حضور نیافت و این موضوع بدان معناست که وی پیگیر تقاضای خود یعنی مطرح‌کردن پرسش از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی مجلس است.  



وی با اشاره به مطرح‌شدن پرسش احمد بخشایش اردستانی، نماینده مردم اردستان در جلسه عصر امروز کمیسیون اجتماعی گفت: قانع‌شدن این نماینده از توضیحات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشروط به ارائه مستنداتی از سوی عبدالرضا شیخ‌الاسلامی است و اگر این موضوع تا شنبه هفته آینده (22 مهر) حل نشود، به معنای قانع‌نشدن نماینده سوال‌کننده از پاسخ وزیر قلمداد خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 85241
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار