خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/02 - 16:51
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده سقز و بانه عنوان کرد:

سوال از وزیر بخاطر تاخیر در گازرسانی به روستاهای سقز

**نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح سوال از وزیر نفت در جلسه روز یکشنبه کمیسیون انرژی، اجرایی نشدن مصوبه دور دوم سفرهای استانی دولت در خصوص گازرسانی به روستاهای شهر صاحب از توابع سقز را دلیل اصلی سوال خود از وزیر نفت عنوان کرد.

"فخرالدین حیدری" نماینده مردم سقز و بانه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به سوال خود از "مسعود میرکاظمی" وزیر نفت، گفت: این سوال که فردا در کمیسیون انرژی مطرح خواهد شد بر اساس دو سال تاخیر وزارت نفت در گازرسانی به شهر صاحب یکی از توابع سقز ارائه شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه گازرسانی به این روستا در سال ۸۷ مصوب شده است، افزود: عملیات گازرسانی به روستای صاحب بایستی از اوایل سال ۸۸ آغاز می‌شد اما متاسفانه با گذشت حدود دو سال از این مصوبه و ابلاغ آن برای اجرا هنوز هیچ حرکتی از سوی وزارت نفت برای گازرسانی به این روستا صورت نگرفته است.

حیدری با اشاره به پیگیری‌های خود در این خصوص، گفت: در دوسال اخیر بار‌ها اجرای این مصوبه و گازرسانی به مردم این منطقه را پیگیری کرده‌ام، اما متاسفانه تاکنون پاسخی قانع کننده از مسئولان مربوط نشنیده‌ام و همین موضوع دلیل اصلی سوال از وزیر نفت است.

  • کد خبر : 36483
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار