خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/31 - 16:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
قاضی پور خبر داد:

سوال از محصولی با محور اخذ وثیقه از شرکت اماراتی

**نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر رفاه و تامین اجتماعی باید به صراحت اعلام کند آیا وثیقه لازم در خصوص اپراتور سوم را از شرکت اماراتی دریافت کرده است یا خیر؟

"نادرقاضی پور"در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص سئوال از وزیر رفاه و تامین اجتماعی گفت: متاسفانه شرکت اتصالات وابسته به امارات متحده عربی به عنوان یکی از برندگان اپراتور سوم نتوانسته است در موعد مقرر (اپراتور سوم ) را اجرایی کند و این در حالی است که وزارت رفاه و تامین اجتماعی باید 21 میلیارد تومان از امارات متحده عربی به عنوان وثیقه دریافت می کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآورشد: صادق محصولی وزیر رفاه و تامین اجتماعی با حضور در کمیسیون اجتماعی نتوانست پاسخ قانع کننده ای در خصوص پرسش های مطرح شده ارائه دهد لذا این سئوال با  اکثریت آرای اعضای کمیسیون اجتماعی به صحن علنی ارجاع شد. 

وی خاطرنشان کرد: در حالی که مسئولان امارات متحده عربی همواره چشم طمع به جزایر سه گانه ما دارند و خواستار ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند کوتاهی در اخذ وثیقه غیرقابل اغماض است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح سئوال در صحن علنی مجلس فرصت خوبی است تا صادق محصولی وزیر رفاه و تامین اجتماعی نسبت به عملکرد خود توضیحاتی ارائه دهد.  

  • کد خبر : 25631
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار