خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/04/04 - 09:24
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

سفیر ایران در آذربایجان و رئیس کمیته امداد به کمیسیون امنیت ملی گزارش می‌دهند

سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان و سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گزارشی از فعالیت‌های خود به اعضای این کمیسیون ارائه می‌دهند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت(www.icana.ir)، براساس دستور هفتگی اعلامی کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در هفته جاری علاوه بر میزبانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان و سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) در روز یکشنبه – در جلسه روز سه‌شنبه خود مسائل مرزی آبی، خاکی استان سیستان و بلوچستان را جمع بندی و به بررسی روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای اروپایی با حضور مسؤولان ذی‌ربط خواهند پرداخت.



کارگروه امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز در جلسه روز یکشنبه خود به ادامه بررسی "قاچاق کالا با محوریت پوشاک" با حضور مسئولان ذی‌ربط  و کارگروه روابط خارجی این کمیسیون نیز در این روز به بررسی لایحه اساسنامه بین‌المللی تأمین مالی تجاری (وابسته به بانک توسعه اسلامی) می‌پردازد.



کارگروه حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در روز سه شنبه خود با موضوع حقوق بشر و رسانه ملی با حضور مسئولان سیمای جمهوری اسلامی ایران تشکیل جلسه دهد.

  • کد خبر : 52090
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار