خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/04/29 - 09:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فرهمند خبر داد

سفر اعضای کمیسیون کشاورزی به دو استان گلستان و یزد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با بیان خبر سفر برخی از اعضای این کمیسیون به دو استان گلستان و یزد گفت: این سفر در ابتدای مرداد ماه و به همراه چند نفر از معاونان وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شود.


کاظم فرهمندخبر داد:



"کاظم فرهمند" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir) گفت: کمیسیون کشاورزی مجلس برای هفته نخست مردادماه تدارک دو سفر به استان‌های یزد و گلستان را برنامه‌ریزی کرده است.



 نماینده مردم بافق، مهریز، ابر کوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی افزود: در این دو سفر به استان‌های گلستان و یزد تعدادی از اعضای کمیسیون کشاورزی به همراه رییس این کمیسیون حضور داشته و از نزدیک مشکلات و موانع این استان‌ها در بخش کشاورزی، آب و منابع طبیعی بررسی خواهد شد.



 وی با بیان اینکه سفر به استان گلستان در ابتدای هفته آینده و به شهرستان علی‌آباد کتول صورت می‌گیرد، اظهار کرد: در  هفته نخست مرداد‌ماه اعضاء و رئیس کمیسیون به شهرستان علی‌آباد کتول رفته و درنشت شورای آب و کشاورزی این شهرستان حاضر خواهند شد.



 فرهمند تاکید کرد: در این سفر معاونان آب و خاک و امور دام وزیر جهاد کشاورزی نمایندگان مجلس را همراهی می‌کنند.



 وی همچنین درباره سفربه استان یزد گفت: اعضا و رئیس کمیسیون کشاورزی بلافاصله بعد از اتمام سفر علی‌آباد کتول دراستان گلستان، راهی استان یزد می‌شوند.



 عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی تصریح کرد: در سفر به استان یزد نیز معاون برنامه‌ریزی وزیر جهاد کشاورزی اعضای این کمیسیون را همراهی خواهد کرد.

  • کد خبر : 54338
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار