خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/05 - 18:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
به دلیل بررسی بر روی برنامه پنجم توسعه؛

سفر اعضای کمیسیون کشاورزی به استان مازندران لغو شد

**سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، اظهار داشت: سفر اعضای کمیسیون کشاورزی به استان مازندران به دلیل بررسی برنامه پنجم توسعه در صحن علنی لغو شد.

"عیسی جعفری" نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، گفت: صحن علنی مجلس از شنبه هفته آینده بررسی بر روی لایحه برنامه پنجم توسعه اقتصادی، فرهنگی واجتاعی را آغاز خواهد کرد و اعضای کمیسیون کشاورزی برا یآنکه در جلسه حضور پیدا کنند سفر خود را به زمان دیگر موکول کردند.

وی با بیان اینکه قرار بود امروز عصر سفر اعضای کمیسیون آغاز شود، تصریح کرد: برنامه ریزی شده بود این سفر تا روز شنبه ادامه داشته باشد، اما از آنجا که هدف از این مسافرت تصویب قانون جامع منابع طبیعی بود و احتمال می رفت به زمان بیشتری نیاز پیدا کند، سفر لغو شد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، افزود: هدف اعضای کمیسیون از سفر به استان مازندران مشاهد نزیدک مشکلات منابع طبیعی این استان از جمله برداشت و محافظت از جنگل های مازندارن بود.

جعفری تاکید کرد: همچنین نمایندگان در نظر داشتند پس از بررسی این مشکلات، قانون جامع منابع طبیعی مورد مطالعه قرار دهند و در استان مازندارن به تصویب برسانند؛ از آنجا که این کار به زمان بیشتری نیاز داشت و با بررسی برنامه پنجم همزمان شد سفر اعضای کمیسیون تغییر کرد.

  • کد خبر : 30245
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار