خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/04/29 - 09:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
هدایت خواه با تائید معرفی عباسی به عنوان گزینه وزارت ورزش:

سرپرست وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های خود را در کمیسیون فرهنگی شرح داد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی از حضور سرپرست وزارت ورزش و جوانان در جلسه روز گذشته کمیسیون فرهنگی خبر داد و گفت: سرپرست فعلی وزارت ورزش و جوانان در این جلسه به تشریح برنامه‌های خود در خصوص اداره این وزارتخانه پرداخت و بعد از استماع نظرات و سوالات نمایندگان به آنان پاسخ داد.


"ستار هدایت خواه" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، درارتباط با محورهای بحث و نتایج جلسه دیروز –سه شنبه ۲۸ تیر- کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه دیروز طبق روال معمول جلسات کمیسیون فرهنگی ، ابتدا اخبار و مسائل فرهنگی روز کشور بررسی شد.



نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از حضور "محمد عباسی"، سرپرست فعلی وزارت ورزش و جوانان در این جلسه خبر داد و افزود: با توجه به اینکه اخبار حاکی از معرفی سرپرست فعلی وزارت ورزش و جوانان به عنوان وزیر این وزارتخانه در روزهای آتی است، جلسه با حضور ایشان ادامه پیدا کرد.



وی در خصوص محورهای گفت وگوی اعضای کمیسیون و عباسی تصریح کرد: در این جلسه سرپرست فعلی وزارت ورزش و جوانان به تشریح برنامه‌های خود در خصوص اداره این وزارتخانه پرداخت و بعد از استماع نظرات و سوالات نمایندگان به آن‌ها پاسخ داد.



هدایت خواه دیدگاه کلی کمیسیون فرهنگی را نسبت به برنامه‌های عباسی برای سرپرستی وزارت ورزش و جوانان مثبت ارزیابی و تاکید کرد: با توجه سابقه کاری ، وجود نگاه فرهنگی به موضوع ورزش و جوانان، توجه به چالش‌های اصلی این دو حوزه، توجه به ضرورت همدلی فعالان این عرصه و نگاه عدالت محور به موضوعات مختلف در اظهارت وی، دید کلی کمیسیون مثبت و اظهار نظر نمایندگان حاکی از رضایتمندی اعضا بود.



۳۰ دی ماه سال گذشته مجلس شورای اسلامی تاسیس وزارت ورزش و جوانان را تصویب کرد و در۴ تیر سال جاری، رییس جمهوری پس از ۵ ماه تاخیر، طی حکمی "محمد عباسی" وزیر تعاون را با حفظ سمت پیشین به عنوان سرپرست این وزارتخانه  منصوب کرد.

  • کد خبر : 54341
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار