خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/05/01 - 19:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

سرنوشت ریاست کمیسیون اصل ۹۰ / سبحانی نیا: پورمختار می‌ماند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هفته آینده گزینه نهایی برای ریاست کمیسیون اصل ۹۰ به صحن علنی معرفی می شود، گفت: از دیروز بررسی افراد و گزینه‌ها برای ریاست کمیسیون اصل ۹۰ در هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی آغاز شده است.



به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت، سیدشریف حسینی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر از آغاز بررسی افراد و گزینه‌ها برای ریاست کمیسیون اصل 90 در هیات رئیسه مجلس خبر داد.



وی با بیان اینکه این اقدام از دیروز آغاز شده است، گفت: هفته آینده هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نظر خود را در خصوص رئیس کمیسیون اصل ۹۰ اعلام خواهد کرد و در جلسه مجلس بعد از آن فرد مورد نظر برای ریاست کمیسیون اصل ۹۰ به صحن معرفی می شود.



عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: علت تاخیر در معرفی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بررسی سایر گزینه های ریاست در داخل این کمیسیون بود و با اینکه گزینه های دیگر نیز برای ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مطرح هستند، اما در حال حاضر فعلا پورمختار گزینه اصلی است.



اما حسن سبحانی نیا عضو هیات رئیسه‌ مجلس درباره انتخاب نامزد رییس کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس به خانه ملت گفت: هیات رئیسه مقرر کرد تا پورمختار مجددا به عنوان رئیس کمیسیون اصل نود به صحن علنی مجلس معرفی شود و روند انتخاب وی،‌ در دستور کار هفته آینده صحن علنی قرار گیرد./



پایان پیام



  • کد خبر : 106581
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار