خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/08/21 - 17:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
مدیر عامل راه‌آهن با حضور در کمیسیون عمران مطرح کرد:

سرعت زیاد در سرپیچ، علت احتمالی حادثه قطار زاهدان-تهران

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه مدیر عامل شرکت راه‌آهن کم نشدن سرعت قطار در نقطه واریانت را علت احتمالی حادثه قطار زاهدان – تهران اعلام کرد.


مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: در نشست امروز (یکشنبه 21 آبان) کمیسیون عمران مجلس عبدالعلی صاحب‌محمدی، مدیر عامل شرکت راه‌آهن حضور یافت و مطالبی را در مورد حادثه قطار زاهدان – تهران بیان کرد.



نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در این نشست مدیر عامل شرکت راه‌آهن عنوان کرد که کمیته‌ای برای بررسی ابعاد و دلایل مختلف حادثه قطار زاهدان – تهران تشکیل شده است و تحقیقات در مورد این موضوع همچنان ادامه دارد.



وی تصریح کرد: البته برای مدیر عامل شرکت راه‌آهن این موضوع مسجل بود که کم نشدن سرعت قطار در نقطه واریانت علت احتمالی حادثه قطار زاهدان – تهران است.



این نماینده مجلس نهم با اشاره به بررسی طرح یک فوریتی الزام دولت به تمرکز زدایی در نشست کمیسیون عمران یادآور شد: به دلیل اشکالات قانونی متعددی که به این طرح وارد بود، کلیات آن مورد تصویب نمایندگان قرار نگرفت و گزارش رد این طرح به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.



سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در پایان گفت: همچنین در جلسه امروز، طرح دهیاری‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفت که با تصویب موادی از آن، پرونده این طرح در کمیسیون عمران بسته شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 87811
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار