خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/23 - 17:06
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
رضایی تاکید کرد:

ساکنین مناطق پرخطر مسجدسلیمان در انتظار اقدام وزارت مسکن

** نماینده مردم مسجدسلیمان لالی، هفتگل و اندیکا با اشاره به خطراتی که مردم ساکن در مناطق پرخطر مسجد سلیمان را تهدید می‌کند از وزیر مسکن و شهر‌سازی خواست تا با تسریع در آغاز عملیات اجرایی این طرح که چندین سال است مردم مظلوم این منطقه در انتظار آن هستند، مردم را از بلاتکلیفی برهانند و خانه‌های واقع در این مناطق پرخطر سریعاً تعیین تکلیف شود.

"امیدوار رضایی" در گفت و گو با هفته نامه فرهنگ با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز برای جابجایی منازل واقع در مناطق آلوده از طریق وزارت نفت تأمین شده است، تأکید کرد: دیگر دلیلی برای تعلل وجود ندارد و خواستار تسریع در جابجایی منازل واقع در مناطق آلوده به نشت نفت و گاز شد.

وی با اشاره به خطراتی که مردم ساکن در این مناطق را تهدید می‌کند از مهندس نیکزاد خواست تا با تسریع در آغاز عملیات اجرایی این طرح که چندین سال است مردم مظلوم این منطقه در انتظار آن هستند، مردم را از بلاتکلیفی برهانند و خانه‌های واقع در این مناطق پرخطر سریعاً تعیین تکلیف شود.

به این منظور مقرر شد نماینده ویژه وزیر مسکن به مسجدسلیمان عزیمت کند تا طی بررسی و تهیه گزارش برای ارائه به وزیر مسکن و شهرستازی، اقدامات اولیه اجرایی انجام شود.

  • کد خبر : 37835
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار