خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/06 - 17:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
انتقاد طاهرخانی از اجرا نشدن مصوبات سفرهای استانی:

ساخت بیمارستان‌های تاکستان و آبیک بر زمین مانده است

**نماینده مردم تاکستان در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که از مصوبات دور دوم سفرهای استانی هیأت دولت ساخت دو بیمارستان در آبیک و تاکستان بود، گفت: مجدانه از مسئولان اجرایی استان خواهان پیگیری این امر هستیم تا بدین وسیله مردم شهرستان تاکستان که مدت‌هاست به دلیل کمبود تخت بیمارستانی با مشکلات درمانی روبه‌رو هستند، از خدمات مناسبی در این خصوص بهره‌مند شوند.

"امیرطاهرخانی" در گفت و گو با هفته‌نامه «ولایت» قزوین بزرگترین مشکل مردم حوزه انتخابیه‌اش را مسائل مربوط به اشتغال از قبیل بیکاری فارغ‌التحصیلان، مشکل کمبود آب آشامیدنی در روستاها، تأمین آب زراعی برای کشاورزان، پرداخت نشدن تسهیلات بانکی به نیازمندان و تعطیل شدن برخی از کارخانه‌ها و واحدهای بزرگ صنعتی منطقه که در نتیجه آن تعداد زیادی از کارگران بیکار شده‌اند، برشمرد.

وی درخصوص میزان محقق شدن مصوبه‌های سفرهای استانی هیأت دولت گفت: متأسفانه هنوز بخشی از مصوبه‌های سفر اول رئیس‌جمهور و هیأت وزیران به استان که درخصوص شهرستان تاکستان بود، هنوز اجرا نشده و از مصوبات سفر دوم هم حداکثر 30 درصد اجرا شده است.

طاهرخانی درخصوص مشکل بیکاری کارگران کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی توضیح داد: برخی از کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی با مشکل جدی مواجه هستند که بر اساس گفته‌های کارگران کارخانه‌ها 60 کارخانه بحران‌زده در استان داریم ولی مسئولان و سازمان صنایع استان این آمار را قبول نداشته و معتقدند که تنها در چند کارخانه مشکل وجود دارد. این در حالی است که کارگران برخی از کارخانه‌ها بیش از شش ماه است حقوق دریافت نکرده‌اند.

وی با اشاره به سومین سفر استانی هیأت دولت به استان قزوین از مسئولان استان خواست نه تنها به اجرای مصوبات این دوره، اهتمام ورزند بلکه اجرای مصوبات بر زمین مانده سفرهای قبلی را نیز در نظر داشته باشند.

نماینده هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی درخصوص برنامه پنجم توسعه کشور اظهار امیدواری کرد این برنامه که بررسی آن در مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده و سال آینده اجرای آن آغاز می‌شود، بخشی از اهداف سند چشم‌انداز را قابل دسترسی سازد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در پاسخ به سؤالی درخصوص سرانجام موضوع وقف دانشگاه آزاد هم گفت: خوشبختانه با اعلام نظر مقام معظم رهبری که فصل‌الخطاب است، تکلیف روشن شده است.

  • کد خبر : 36567
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار