خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/04/07 - 18:17
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
اسلامی خبر داد:

رسیدگی به پرونده تخلف سازمان محیط زیست در جلسه امروز کمیسیون اصل نود

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از بررسی پرونده تخلف سازمان محیط زیست و همچنین رسیدگی به پرونده سفیر سابق ایرلند و ارمنستان در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.


"حسین اسلامی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، در تشریح جزئیات جلسه امروز بعدازظهر -7 تیرماه - کمیسیون اصل نود، گفت: در جلسه امروز کمیسیون موضوع واگذاری صدها هکتار اراضی ملی در منطقه آشوراده در شمال کشور که از سوی محیط زیست به بخش خصوصی واگذار شده بود بررسی شد.



نماینده ساوه در مجلس افزود: با پیگیری‌های انجام شده از سوی نهادهای نظارتی، زمین­های مذکور باز پس گیری و به بیت المال برگردانده شد و افراد خاطی در این پرونده به قوه قضائیه معرفی شدند.



اسلامی بررسی موضوع سفیر سابق ایرلند و ارمنستان که در حال حاضر به کشور انگلستان پناهنده شده است را از دیگر پرونده‌های مورد بررسی در جلسه امروز کمیسیون عنوان کرد.



وی با بیان این که با وجود تذکرات مکرر کمیسیون اصل نود در این زمینه و همچنین ارسال  نامه های رسمی از سوی وزارت اطلاعات توجهی از سوی دولت به این تذکرات نشده است خاطر نشان کرد: به نظر می رسد باید برخورد با قانون گریزی از استحکام بیشتری برخوردار باشد.  

  • کد خبر : 52660
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار