خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/07 - 10:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
پس از انتخاب هیئت رئیسه در نشست فردای کمیسیون انجام می‌شود:

رسیدگی به لایحه اساسنامه بیمه اتکایی اکو در کمیسیون اقتصادی

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون در نشست فردای آن خبر داد و گفت: پس از انتخاب هیئت رئیسه، این کمیسیون به لایحه اساسنامه بیمه اتکایی اکو رسیدگی می‌کند.


"مصطفی مطورزاده" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که نشست کمیسیون اقتصادی فردا (یکشنبه هشتم خرداد) برگزار می‌شود، در تشریح دستور کار این نشست اظهار کرد: با توجه به آغاز چهارمین سال هشتمین دوره مجلس، اعضای این کمیسیون هیئت رئیسه آن را انتخاب می‌کنند.



نماینده مردم خرمشهردر مجلس شورای اسلامی با بیان این که رویه انتخاب هیئت رئیسه کمیسیون‌ها با انتخاب هیئت رئیسه مجلس متفاوت است، افزود: انتخاب هیئت رئیسه کمیسیون‌ها با رایزنی قبلی نیست که بتوان پیش‌بینی کرد چه افرادی انتخاب می‌شوند.



به گفته مطورزاده، همه اعضای هیئت رئیسه کنونی کمیسیون اقتصادی، نامزد مسئولیت‌های مختلف این کمیسیون هستند، در کنار این افراد، نمایندگان دیگر این کمیسیون نیز نامزد خواهند شد.



وی با بیان این که تا کنون نامزدهای هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس مشخص نشده‌اند، ادامه داد: در آغاز برگزاری نشست فردای این کمیسیون، نمایندگان برای مسئولیت‌های مختلف هیئت رئیسه اعلام آمادگی می‌کنند، سپس رأی‌گیری می‌شود.



نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر این که پس از انتخاب هیئت رئیسه، اساسنامه بیمه اتکایی اکو در دستور کار قرار می‌گیرد، گفت: بیمه اتکایی اکو یکی از مهمترین بخش‌های حمایت از شرکت‌های صنعتی کوچک و بزرگ است که در سطح بین‌المللی نیز اعتبار دارد و برای نخستین بار به آن در نشست فردا رسیدگی می‌شود.

  • کد خبر : 48921
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار