خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/31 - 16:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نریمان خبر داد:

رسیدگی به ردیف‌های ملی بودجه 90 در تلفیق

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان این که اعضا در نشست عصر امروز خود در حال تصویب ردیف‌های ملی در لایحه بودجه سال 90 کشور هستند، گفت: کار رسیدگی به این لایحه امروز در این کمیسیون به پایان می‌رسد.


"محسن نریمان" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) ، با بیان این که نشست عصر امروز(چهارشنبه 31 فروردین) کمیسیون تلفیق بودجه 90 کشور در حال برگزاری است، تصریح کرد: اعضا در حال رسیدگی به ردیف‌های ملی لایحه بودجه سال 90 کشور هستند.



نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت در نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق بودجه 90 اعتبارهایی که در لایحه بودجه از قلم افتاده بود را ارائه کرد، گفت: اعضای این کمیسیون در حال تصویب این اعتبارها هستند.



وی درباره اعتبارهایی که دولت در نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق بودجه 90 ارائه کرد اظهار کرد: اصلاح ردیف بودجه اقتصادی دیوان محاسبات کشور، اصلاح اعتبار تأسیسات فاضلاب شهری احمدآباد و اصلاح اعتبار کنارگذر شرقی کاشان از جمله مواردی است که نمایندگان دولت در این نشست به آن‌ها تأکید کرده‌اند.



عضو کمیسیون تلفیق درباره زمان پایان کار رسیدگی به لایحه بودجه سال 90 کشور در کمیسیون تلفیق افزود: کار رسیدگی به این لایحه در کمیسیون تلفیق امروز به پایان می‌رسد.



اخبار تکمیلی از نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق بودجه 90 کشور را پس از پایان این نشست در خانه ملت بخوانید.

  • کد خبر : 44235
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار