خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/10 - 18:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
اکبریان از جلسه کمیسیون صنایع و معادن خبر داد:

ردیف اعتباری برای راه‌اندازی بخش IT در سازمان‌ها

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از تصویب پیشنهاد نمایندگان درباره اختصاص اعتبار برای راه‌اندازی و توسعه بخش IT در سازمان‌ها خبر داد.


"عزیز اکبریان" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، با تشریح مصوبه‌های نشست امروز(سه شنبه 10 اسفند) عصر کمیسیون صنایع و معادن، گفت: مهم‌ترین دستورهای جلسه امروز بررسی نظرات نمایندگان درباره بودجه بخش‌های صنایع دفاعی، مخابرات و پتروشیمی بود و بیشتر نظرات در این نشست به تصویب کمیسیون رسید.



نماینده مردم کرج و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که نشست امروز با حضور وزیران دفاع و ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس سازمان پتروشیمی، معاونان آن‌ها و نمایندگان سازمان برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری برگزارشد، گفت: کمیسیون صنایع و معادن، در این نشست، افزایش اعتبار سازمان‌های توسعه‌ای کشور را در اولویت کاری خود قرار داد.



وی گفت: پیشنهاد یکی از نمایندگان درباره اختصاص ردیف اعتباری ثابت برای بخش  ITسازمان‌ها، با استقبال نمایندگان روبه‌رو شد و به تصویب رسید.



این نماینده گفت: با بررسی طرح ردیف اعتباری بخش  IT سازمان‌ها در کمیسیون تلفیق و تصویب آن در صحن علنی مجلس، در سال آینده وزارت ارتباطات مکلف می‌شود در سریع‌ترین زمان ممکن، راه‌اندازی و گسترش بخش ITسازمان‌ها در دستور کار قرار دهد.



اکبریان از تصویب بیش از 30 پیشنهاد در نشست امروز کمیسیون صنایع خبرداد و افزود: بیشتر این پشنهاد‌ها با محوریت بحث افزایش اعتبار سازمان‌ها در راستای افزایش حمایت دولت از بخش‌های مختلف صنعتی، مطرح و تصویب شدند.



نماینده دور هشتم مجلس، با بیان این‌که 5 سال آینده، زمان قانونی توسعه دولت الکترونیک است، ادامه داد: با توجه به سیاست‌های کلی نظام در برنامه پنجم توسعه، دولت مؤظف است اداره کشور را به سمت مکانیزه و الکترونیکی کردن هدایت کند.



عضو کمیسیون صنایع و معادن، گفت: مجلس تمام توان خود را برای اهتمام در الکترونیکی کردن اداره کشور به کار می‌گیرد.

  • کد خبر : 39468
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار